[Ossm-members] Сигурност

Filip Risteski filip_risteski at mt.net.mk
Thu Nov 18 22:11:07 UTC 2004

http://news.zdnet.com/2100-1009_22-5453203.html

Се отвара ли ново поле на е-војување? Со колку ли филтри или анти-ова,она ќе треба да бидеме снабдени за 5 години?

Што Линукс може да направи во врска со секојдневните сигурносни закани, дали корисниците на Линукс се доволно заштитени? Ќе ми каже ли некој колкаво нивото на безбедност кое го нуди Линукс?

Колку што знам, сите вируси, тројански коњи, Spyware и црви ги искористуваат сигурносните дупки на Windows. Зошто ова не се земе како аргумент при презентацијата на Линукс како слободна и добро заштитена алтернатива.

Друго, мислам дека најважно нешто заради недоволниот успех на Линукс е неподдршката на игри. Голем процент во нашава земја купуваат компјутер за играње на видео игри. Сега е ударот против фирмите кои што продаваат компјутери и инсталираат нелегален софтвер. Понудете некое решение. Се што треба е добар емулатор.

Поправете ме ако грешам
Поздрав
Филип