[Ossm-members] dynDNS prasanje.

Milan Gjorchevski misheg at mol.com.mk
Fri Nov 19 10:48:07 UTC 2004

> Hello. Е сега дали некој има работено со dynDNS и ако има ќе ми каже ли
> у кратки црти како да ја подесам ddclient.conf датотеката за да ми работе.
> Имам ADSL и регистрирав хост на dyndns.org [misterioz.linuxhome.org] не
> можам никако да се поврзам.
> Пробам со host misterioz.linuxhome.org и како одговор добивам
>
> Host misterioz.linuxhome.org not found: 3(NXDOMAIN)
>
> Кој ќе може да ми помогне супер би било. IP адресата во конфигурационата
> датотека е подесено да ја зима преку веб (прочитав дека тој бил најдобар
> начин).
> [...]

Разгледував пред некое време на нетов за овие стварчиња, па налетав на можда
не толку совршено решение, али врши работа колку толку. Се работи за dns2go,
сервис на кој му подесуваш user, pass, service (во овој случај тоа е
dns2go), domain и код кој ти стига на мејл после регистрацијата на домејнот.
Јас сум клиент во мрежа па нетот ми стига со sharing од сервер, затоа не
верував дека ќе проработи ова успешно, меѓутоа сервисов автоматски си ја
собира надворешната адреса одма после стартање на софтверот (пробував со
некои други програмчиња, ама тие ја гледаа само адресата на мрежната
картица.) Немам пробано на машина со модем која директно излегува на нет,
мислам дека тоа не прави некоја разлика и дека ќе функционора како што
треба. Проблемот е тоа што сервисов не е комплетно free и има рок на траење
30 дена :/ па затоа и работи со код. Се надевам дека ова ти помогна колку
толку, а линкот за download еве го:

http://www.deerfield.com/download/dns2go/linux/index.htm

Поздрав,

Мише.