[Ossm-members] Re: Сигурност

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Thu Nov 18 22:28:45 UTC 2004

Filip Risteski wrote:

>Колку што знам, сите вируси, тројански коњи, Spyware и црви ги искористуваат сигурносните дупки на Windows. Зошто ова не се земе како аргумент при презентацијата на Линукс како слободна и добро заштитена алтернатива.

Тоа се презентирало отсекогаш. И се кажувало во списанија, се објавувало
на сајтови и што уште не...

>Друго, мислам дека најважно нешто заради недоволниот успех на Линукс е неподдршката на игри. Голем процент во нашава земја купуваат компјутер за играње на видео игри. Сега е ударот против фирмите кои што продаваат компјутери и инсталираат нелегален софтвер. Понудете некое решение. Се што треба е добар емулатор.

На фирмите не им е гајле и воопшто немаат никакви проблеми со нелегален
софтвер. Јас колку што знам сите нови машини ги продаваат со триал
верзија на XP, после што праиш „in the privacy of your home“ си е твоја
работа, важно компјутерот од таму не излегува со пиратски, односно
нелиценциран/неплатен виндоус :)

Муабетот за игрите не ти држи поради тоа што веќе подолго време со помош
на wineX (новата верзија се вика cedega) се играат скоро сите игрици што
можеш да ги играш под виндоус. Се што ти е потребно под гну/линукс за
играње игрици се соодветни драјвери за графичка и нели directX (во овој
случај cedega ја завршува работата). Nvidia редовно вади асални драјвери
за линукс додека ATI забушава на тоа поле. Во секој случај, игрици се
играат и тоа без никакви проблеми.

www.transgaming.com