[Ossm-members] dynDNS prasanje.

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Nov 19 13:39:09 UTC 2004

Vladislav Bidikov wrote:

> JAs ke se izvinam, no jas ne sum go razbral covekot.

Абе нема проблем :)

> Licno nikad ne sum imal problem so ddclinet i se mislam deka nesto ima
> zgreseno vo .conf datotekata ...

Ако не си имал проблеми може ли да ги пратеш само тое линии што си ги
откоментирал за да увидам каде ми е грешката.

> inace kako username treba da bide onoj sto go registriras a ne celiot
> domejn ....

Да. Така е и нашишано во ddclient.conf
еве пример од моите линии во ddclient.conf
daemon=300                        # check every 300 seconds
syslog=yes                           # log update msgs to syslog
mail=root                            # mail all msgs to root
mail-failure=root                # mail failed update msgs to root
pid=/var/run/ddclient.pid     # record PID in file.

use=web                                            # via web
protocol=dyndns2                            # default protocol
server=members.dyndns.org            # default server
login=mojot_login                          # default login
password=mojata_lozinka                    # default password

##
## dyndns.org dynamic addresses
##
## (supports variables: wildcard,mx,backupmx)
##
 server=members.dyndns.org,
 protocol=dyndns2
 misterioz.linuxhome.org