[Ossm-members] Re: nacionalna IT strategija

Dean Josevski dean at integraeng.com.mk
Sun Nov 21 12:25:21 UTC 2004

----- Original Message -----
From: "Arangel Angov" <ufo at linux.net.mk>
To: <ossm-members at hedona.on.net.mk>
Sent: Thursday, November 18, 2004 3:49 PM
Subject: [Ossm-members] Re: nacionalna IT strategija

Gjoko Jovanovski напиша:

>единствениот (колку што
>јас знам) овластен диструбутер за SuSE во Македонија - Неоком, пред 2
месеци
>на лагер имаше само SuSE 7.x верзија. :)) Меѓу другото истата таа компанија
>е еден од најголемите ако не и најголемиот профитер од договорот меѓу
нашата
>влада и MS.

Неоком повеќе не е овластен дистрибутер за СуСЕ, некаде од коа Новел го
купи СуСЕ. Мислам дека ова веќе неколку пати се сврте на листава...

Некој да потврди? Стама?

Јас се обидов да прашам за Mandrake, но не било така едноставно, како што си
вообразував јас. ;)) Бараат висок просек на продадени конфигурации месечно и
т. н.

Незнам дали ССМ, Лугола и сите слични организации можат да се зафатат за
ваков чекор.

Деан Јошевски