RE: [Ossm-members]нови имиња на листава? беше: nacionalna IT strategija

Filip Risteski filip_risteski at mt.net.mk
Sun Nov 21 16:04:18 UTC 2004

>Во оваа дискусија се појавија две-три нови имиња. Баш ме радува тоа што >имаме нови луѓе кои решиле да го споделат своето мислење овде. Сакам само >да предложам тие што по прв пат ќе одлучат да пишуваат, да напишат и ред->два кој се, што се, колку да се запознаеме. :)

Јас сум средношколец, учам во гимназијата во Прилеп и сум трета година. Специјалност ми е преинсалации на оперативен систем кај комшии и другари :). Во последно време почнав да се занимавам со интернет програмирање, али се уште не сум доволно добро навлезен во тоа. После средното школо сакам одам на факултет за компјутерски мрежи (најверојатно во Германија, а доколку не одам надвор ќе се запишам на ИТ Академијата во Скопје).

Инаку сакам музика (имам и своја рок група веќе една година, настапуваме поретко, но сеуште без име :) ), а најповеќе слушам Hard Rock, многу ги слушам и Синтезис, мразам техно али обожавам мешавина од фолклорна мелодија и техно ритам.

Поздрав
Филип