[Ossm-members] Сигурност

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Nov 23 11:37:45 UTC 2004

> Ako gresam, neka izgoram : se raboti za fleg koj se postavuva na
> memoriskite segmenti, tn. NX (NoeXecute) fleg koj mu kazuva na CPUto
> deka podatocite koi se naogjaat vo toj segment ne smeat da se
> izvrsuvaat kako kod. Spored diskusiite na kernel listata, mislam deka
> poddrskata za NX za 64 bitni procesori postoi vo 2.6 kernelot.

со оглед дека скоро секоја CPU архитектура - освен x86 - ја има таа NX можност
од секогаш... да linux-от има подшка за NX flag-от.

btw.
рекламирањето на NX како антивирусна заштита е глупа... меѓутоа тоа е
маркетинг... NX flag-от заштитува само од некои buffer under/over-flow
ситуации.

--
дамјан

                   Press every key to continue.