Re: [Ossm-members] Сигурност

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Nov 23 08:39:47 UTC 2004

On Tue, 23 Nov 2004 09:30:33 +0100, Filip Risteski
<filip_risteski at mt.net.mk> wrote:
> Епа после Нова Година, ќе седнам и ќе разработам некој план, за тоа какво би било списанието, кои теми би ги опфатило, како би изгледало итн. Се надевам дека ќе наидам на доброволци, кои ќе напишат по некој текст за тие теми. Убаво би биле на обичниот корисник да му се објасни дека Линукс воопшто не е за хакери и да му се истакнат разликите на кои што би требало да се навикне, доколку се префрла од Виндоус на Линукс.

OSS Magazine :) Bas mi se svigja ova :)

> Инаку ме интересира една друга работа. Со SP2 за WinXP излезе дополнителна заштита (не ми текнува како се викаше) која функционира само кај 64 битниот Атлон и кај некои серверски прескапи процесори. Дали 64 битниот Атлон ужива полна поддршка кај Линкус (која дистрибуција) и дали функционира со горенаведената антивирусна заштита?

Ako gresam, neka izgoram : se raboti za fleg koj se postavuva na
memoriskite segmenti, tn. NX (NoeXecute) fleg koj mu kazuva na CPUto
deka podatocite koi se naogjaat vo toj segment ne smeat da se
izvrsuvaat kako kod. Spored diskusiite na kernel listata, mislam deka
poddrskata za NX za 64 bitni procesori postoi vo 2.6 kernelot.

Nino