Re: [Ossm-members] Re: Re: Проблеми во Mandrake 10.1

Nikola Vanevski nvanevski at gmail.com
Tue Nov 23 14:27:54 UTC 2004

On Tue, 23 Nov 2004 15:13:13 +0100, Georgi Stanojevski
<georgis at unet.com.mk> wrote:
> На 23 ное 2004 (вторник), Georgi Stanojevski напиша:

> Толку ми просмета што забраив дека му одговорив веќе еднаш. :)

Не го фрустрирајте детето бе. Ете, за да не се осети навреден дека
никој не му помага, пробав да го направам истото на мојата тест
машина, само без печот за отстранување на ограничувањето. Изгледа дека
модулот се вчитува, но кппп има некој проблем со привилегии. Ако имам
време, ќе пробам видам што е проблемот. Во меѓувреме, RTFM.

Нино