[Ossm-members] Info

Томислав Марковски tome at users.ossm.org.mk
Wed Nov 24 07:42:30 UTC 2004

Nikola Vanevski wrote:

> [...]

Не е ич сложено. Прашуваш за програма која ќе се приклучи на компјутер
на кој е врзана централата? Ти треба само спецификација, малку добра
воља и пајтон.

>  Aj malku poprecizno. Toa vo domasni uslovi - na 200 korisnici, ili na
>  nekoja TF centrala (npr. vo firma) so 200 broja?

Нино, добродојде меѓу живите.

П.С. Има ли начин да се исклучат оние ГЛУПАВИТЕ линии во тандербрд, што
се појавуваат кога реплицираш? Ако мозила програмерите мислат дека
направиле нешто вредно, во заблуда се. Не сум видел полошо решение. Сега
ми текна зошто пред некое време престанав да користам ТБ. ОК, мислам
дека најдов во моментов - Edit / Rewrap го покажува чисто текстуално без
линии, ако му треба некому...