[Ossm-members] signature

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Nov 24 13:18:19 UTC 2004

> Дечко од Стопанска банка (мој другар) е одговорен за новиот систем за
> електронско проверување на сметката. Се сретнавме на чат денес и ми рече
> дека ќе биде Windows only. Користел WinCertStоre, бидејќи OpenSSL не
> подржувал XML digital signature. Дали е ова точно?

каков е тој систем?
што се тоа XML digital signatures?

скоро сум сигурен дека openssl нема XML парсер во него (и не треба да има), но
тоа не значи дека libxml2 + openssl не го решава тој проблем.

не е ли web базиран сервисот? зошто не е?
ако не е зашто не користат некој од стандардните клиент-сервер протоколи за
banking?

> Што се однасало до него, тој можел да издава сертификати во било кој
> формат, ама дека неможел да програмира за секој браусер посебно, и дека
> не знае дали Linux ќе ги подржува USB s-card кои ги набавиле од Хермес.

какви се тие USB s-card? и зашто ги набавиле пред да видат дали се базирани на
некој отворен стандард?

--
дамјан

In theory, there is no difference between theory and practice.
         But, in practice, there is.