[Ossm-members] Re: Сигурност

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Wed Nov 24 19:35:02 UTC 2004

On Wednesday 24 November 2004 15:51, Viktor Vojnovski wrote:
> Georgi Stanojevski se proiznese na 24.11.2004 12:14:
>
> Во ред. Мое мнение е дека сите аргументи кои ги изложив во дискусијава
> беа валидни и на место за искажување на моето мислење. Гледам дека
> иритирам, било тоа моја вина или нечија субјективна, така да нема повеќе
> да пишувам на темава.

Здраво на сите

Прво, мене една работа не ми е јасна... во врска со ставовите на Виктор.
Дали се работи за класичната Орвеловска финта, или Виктор   н а в и с т и н а
се залага за работите што ги изјави на листава...

Како и да е, мислам дека ваквата дискусија е доста продуктивна во врска со
заклучоците што може да се извлечат од неа за слободниот и неслободниот
софтвер. Дури евентуално може да се направи и некаков документ од типот
„Прашања и одговори“. Ваков е веќе направен од David Wheeler
(http://www.dwheeler.com/oss_fs_why.html), ама тој е на англиски (некој да го
преведе...?).

Исто така, мислам дека не би требало така лесно да се иритирате и провоцирате.
Секој си има право на сопствено мислење... па макар и погрешно...

Поздрав Боби

Р.Ѕ. http://i18n.kde.org/stats/gui/KDE_3_3_BRANCH/index.php