[Ossm-members] Re: Re: � Mandrake 10.1

KNaum knaum666 at on.net.mk
Wed Nov 24 21:27:44 UTC 2004

Зоран Димовски wrote:

> Да се надеваме дека ќе може. Инаку конкретно за неговиот проблем, не
> ми текна порана ама имав и јас слично ако не и исто. Мислам дека
> проблемите што ги искусуваш се до пачот. Јас мојот проблем го решив на
> многу лесен начин и без нервоза. Си ги купив драјверите од
> www.linuxant.com :) и натамо нема што да ти кажувам одат како лудачини
> и тоа ти е тоа - проблемот е решен.

За разлика од тебе јас не им плаќам на дебилите од конексант за да ми
дадат драјвери кога веќе сум платил за модемот. А ако е така зошто ти
воопшто си зачленат на листава. За да пропагираш затворен софтвер и да
им правиш реклама на линуксант? :-)

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"