[Ossm-members] Re: Re: � Mandrake 10.1

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Nov 24 11:53:57 UTC 2004

Georgi Stanojevski wrote:

>На 22 ное 2004 (понеделник), KNaum напиша:

>:(
>Што чекаш ти? Да кажеш оп и ние одма цуп?
>
>Штом никој не ти помага, нели може да значи дека никој незнае да ти помогне?
>Што е толку чудно тоа да го сфатиш.

Да се надеваме дека ќе може. Инаку конкретно за неговиот проблем, не ми
текна порана ама имав и јас слично ако не и исто. Мислам дека проблемите
што ги искусуваш се до пачот. Јас мојот проблем го решив на многу лесен
начин и без нервоза. Си ги купив драјверите од www.linuxant.com :) и
натамо нема што да ти кажувам одат како лудачини и тоа ти е тоа -
проблемот е решен.