[Ossm-members] Re: Re: � Mandrake 10.1

KNaum knaum666 at on.net.mk
Wed Nov 24 23:02:38 UTC 2004

Darko Spasovski wrote:

> Извини, а колку *точно* си платил за модемот? Живо ме занима.
>
> Дарко С.

Незнам точно да ти кажам бидејќи компјутеров ми е поклон и не ја знам
точната сума ама како што гледам од каталози внатрешните модеми се околу
20 евра(а можи и помалку), ако толку те интересира :-)

--
"The bird fights its way out of the egg. The egg is the world. Who would be born first must destroy a world. The bird flies to God. That God's name is Abraxas"