[Ossm-members] модем

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Nov 25 19:06:33 UTC 2004

КНаум,
твојот проблем е дека некогаш модемот работи, некогаш не, така?

Во Linux е прилично лесно детерминистички да утврдиме зошто нешто такво се
случува, бидејќи лесно можеме да ја утврдиме состојбата на системот и во
едната и во другата ситуација.

Состојбата на системот ја утврдуваат на пр. модулите кои се вчитани (lsmod),
процесите кои се стартани (ps ax) и сл.

Значи, спореди ги тие две ситуации и види кои се разликите во нивните
состојби. Ако модулот за модемот не е вчитан, ќе треба да видиш зашто не е.
Ако тоа програмчето што мора да се старта не е стартано и тоа е проблем, што
треба да го решиш.

step-by-step

Ај сега кажи до каде си стигнал.

--
дамјан

            The dark ages were caused by the Y1K problem.