[Ossm-members] модем

KNaum knaum666 at on.net.mk
Sat Nov 27 23:28:21 UTC 2004

Дамјан wrote:

>КНаум,
>твојот проблем е дека некогаш модемот работи, некогаш не, така?
>
>Во Linux е прилично лесно детерминистички да утврдиме зошто нешто такво се
>случува, бидејќи лесно можеме да ја утврдиме состојбата на системот и во
>едната и во другата ситуација.
>
>Состојбата на системот ја утврдуваат на пр. модулите кои се вчитани (lsmod),
>процесите кои се стартани (ps ax) и сл.
>
>Значи, спореди ги тие две ситуации и види кои се разликите во нивните
>состојби. Ако модулот за модемот не е вчитан, ќе треба да видиш зашто не е.
> [...]
Проблемот ми е што после секое бутирање морам повторно да го инсталирам
драјверот бидејќи kppp ми кажува дека неможе да го отвори /dev/modem.
Според lsmod модулите се вчитуваат при бутирање. Истото ми се случува и
со драјверите за графичката(Inno3D GeForce2).
Кога ќе ги инсталирам го стартувам иксот и супер си оди. Е ама кога ќе
ребутирам иксот не се стартува. Ми кажува нешто вака:
Cannot initialize nvidia modules
screen(s) found but non usable

--
Come on my brother of the north