[Ossm-members] Prevod

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Nov 26 12:38:50 UTC 2004

Новица Наков wrote:

>Томислав Марковски напиша:

>Дали зборовите валиден/невалиден се дел од нашиот јазик?

Па да ти кажам право можеби и да не се дел од нашиот јазик, но од друга
страна мислам дека може да се користи „правилен/неправилен“ . Чекам и
друго мислење.

>А локација?

Хмм не знам дали ќе одговара со преводот локација а во речници realm го
има преведено токму како горе - некоја одредена облас и некој одреден
домен - па и на ова останува друѓи да изјаснат свое мислење.
Поздрав Зоки.