[Ossm-members] Re: The Open CD (makedonski prevod)

magdica sciambevska magdica at yahoo.com
Sun Nov 28 22:23:01 UTC 2004

Eve sega ke se obidam da koristam latinica i se
nadevam deka ke bide vo red.
Sto se odnesuva do lekturata, eve jas ke ja zavrsam
taa rabota, bez pari, se razbira, zasto imam odredeni
soznanija (pa i iskustva), kako funkcionira OSSM.
Problemot e vo toa sto jas sum zafatena do 7.dekemvri
so nekoi drugi obvrski, taka sto lekturata bi mozela
da ja napravam po 7.12.2004, normalno ako ne e docna.