[Ossm-members] SUSE Linux 9.1 Professional

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Fri Oct 1 06:26:34 UTC 2004

Дамјан wrote:

 > Прашање од чисто информативен карактер:
 > Зошто е толку популарен SuSE-во?
 > На пр. од кај ти текна тебе дека баш SuSE ти треба?

Во последно време, најверојатно е популарен заради Novell. Инаку :
  - Една од најизработените KDE-базирани дистрибуции. Брзината на работа
е многу слична на Slack (кога еднаш ќе се подигне :) )
  - YaST, YaST, YaST. 80% од администрацијата не зависи од командна
линија (иако понекогаш е полесно така :) )
  - Извонредно стабилен кернел (добро, ова важи и за други)
  - Многу употреблива Default инсталација. Единствен проблем е што
Development Tools не ги инсталира по default :)
  - Поддршка за убав дел од хардверот кој има само binary-only драјвери
  (како WinModemi(Lucent, Conexant), разни принтери (Epson C43)...) што е
доста важно кај машини Designed for Windows XP. Спасува многу од рачна
инсталација и tweaking.
  - Што ми е мене најбитно, поддршката за Oracle е беспрекорна. И како
клиент и како сервер.

Веројатно има уште нешто, само не ми текнува во моментот.
Disclaimer : Не тврдам дека е најдобра дистрибуција - само објаснувам
зошто ЈАС ја користам.

Ако на некого му требаат CD-ата : nino at postbank.com.mk, ќе се договориме.