[Ossm-members] Re: Re: Re: Logical Volume Manager (prevod?)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Tue Oct 5 17:26:10 UTC 2004

На 05 окт 2004 (вторник), Игор Поповски напиша:

> многу одомаќинето кај нас, но мислам дека не треба да се задржи како превод
>
> Веројатно ???дел??? би бил најсоодветен превод!

Тоа би било премногу конфузно. Колку што знам установивме дека јазикот
е жива материја и може да се додаваат одомаќинети зборови, особено ако се
нови зборови и во англиски означуваат главно компутерски термини.

Мислам дека партиција е добар избор да си го одомаќиниме. Ама може и да не
се сложите? :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!