[Ossm-members] MS i Linux

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Fri Oct 8 07:01:15 UTC 2004

|Cisto onaka, interesen e podatokov..
|
|Microsoft hired open source software engineers to run a research centre of
|120 servers running "every Linux distribution". The purpose of this centre,
|said Taylor, is to "help our product groups have line of sight when they
|need to know things about Linux, to help our product road maps".
|(Martin Taylor, Microsoft's general manager of platform strategy )

Па ова се баш убави вести. :) Ништо поубаво од тоа кога на пазарот има
вистинска конкуренција, за разлика од Мобимак и Космофон кај нас.
Со ова M$ ќе постигне 2 работи:
1. Ќе проба да ги следи најновите трендови кои што се појавуваат во
OpenSource заедниците и ќе ја подобри својата линија на продукти; и
2. Ќе ги користи слабостите на Linux и компанија во своите кампањи, што од
друга страна ќе покрене верижна реакција во OpenSource заедницата за истите
да ги оправи.

А смртниците како мене и тебе ќе си уживаат во работата на својот PC. ;)

Злочко.
ПС. Да, оптимист сум по вокација, доколку не сте знаеле. :))