[Ossm-members] Problem so NVIDIA?

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Fri Oct 8 21:01:47 UTC 2004

Da se nadovrzam na uste eden problem sto go sretnav vo slack 10 i isto
taka ke mi treba pomos :)
Imam nvidia graficka i kako genericki drajveri vo slack 10 gi koristam
VESA. E sega koga gi instaliram nvidia drajveri neli menam vo xorg.conf
na mesto na delo vesa se stava "nvidia" i posle mi se podiga X-ot bez
problemi, no na sekoe novo vklucuvanje na slack ne se podiga X-ot.
Povtorno ke proraboti koga i napraam uninstall na drajverite i pak
install, pak se diga X-ot, i toa taka ponatamu kako vo FOR ciklus mi se
podiga X-ot :) Nekoe resenie?
Pozdrav Zoki.