[Ossm-members] Re: Re: Locale и OSS во Slack 10 (xkb)

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Oct 9 13:14:55 UTC 2004

На 08 окт 2004 (петок), Дамјан напиша:

> двата компјутера... најверојатно кај мене е грешката, т.е. сум превидел
> некоја опција, ама баш не ми текнува која ?!?

По малку подетално разгледување каде запиња видов дека KDE sucks ама
ми се свиѓа повеќе пошто некако ми се зголеми чуството дека од љубов
го прават!

Најверојанто со цел да им се допадне на ново преобратените windows
корисници којзнае каде во КДЕто е ставен некој хак(таа перверзијата) на
НОВО инсталирано КДЕ win копчето да го пали менито од панелот и да го
јавува со xev чудно, не како Super_L.

Со било каква шема ако тастатурата во х-oт ти е најмалку pc104(не пробав
за помали) win копчето работи така *чудно* и го копира однесувањето во
Windows во врска со панелот.

Штом упалиш и нешто смениш во КонтролЦентар->ПериферниУреди->Тастатура
тоа однесување на win копчето го снемува. Кога ќе се создаде
~/.kde/share/config/kcminputrc win копчето почнува да си се однесува
*нормално*.

Значи Новица избриши го ~/.kde/share/config/kcminputrc. :)

Е сега со ова има мал проблем пошто ако таму не подесиш да ти се пали
numlock сијаличката нема да се пали и ќе мора рачно при секое палење на
КДЕ да го палиш.

Алтернатива е во .xinitrc/.xprofile да ставиш xset led(man xset) ама ова
кај мене не фунционира за numlock и capslock само scrolllock ми го пали со
xset led.

Сега треба да одлучам што ми е побитно win копчето да го пали менито или
numlock-от да ми се пали. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!