[Ossm-members] Locale и OSS во Slack 10

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Oct 8 13:23:45 UTC 2004

> 2. Како на Slack 10 да му кажам да користи OSS наместо ALSA? Ми треба за
> Doom3 бидејки играта нема подршка за ALSA и нема звук, а се игра
> ненормално добро, за разлика од под Mandrake.

ALSA има OSS емулација, така да нема потреба да исклучиш ALSA. Плус OSS
емулацијата е уклучена по default.

Toa што немаш звук е поради, или:
* не си го исклучил mute-от (alsamixer; подесуваш; alsactl store)
* OSS не подржува повеќе од една апликација да ти ја користи звучната, така да
ако имаш уклучено artsd, esd или било што што пушта звук исклучи ги
(killall artsd; killall esd; ...).

--
дамјан

   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler