[Ossm-members] Re: Problem so KDE 3.3

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Sat Oct 9 11:27:48 UTC 2004

На 08 окт 2004 (петок), Зоран Димовски напиша:

> Hello na site. Imam eden problem so kde 3.3 na Slack 10 i ako moze nekoj
> da mi pomogne super ako ne toa e toa :) Vaka: Sistemot mi se podiga vo
> telinit 3 i neli posle ubavata komandra startx. Rabotam sto rabota i
> koga idam LOGOUT da se vrati vo telinit 3, so ke vides ZAGLAVE mi celiot
> sistem. Vaka mi prave otkako se instalira kde 3.3. Dajte pomagajte,
> zasto ke mora non stop da si go ubivam X-ot a jas po priroda sum mirno

Јас имав на времето проблеми со нвидиата(и затворените драјвери) со агп
т.е. ми се укочуваше Х-от кога сакав да се префралм во конзола, дали сум се
одлогирал или со alt+ctrl+f1.

На времето мислам дека го решавава што ги користев open-source
дравјерит(Device nv) што си доаѓаа со xfree86 или го гасев agpто. Непамтам
што сум правел пошто и едното и другото ми останале во конфигурациската
датотека од бекап во бекап, Vesa никогаш не сум имал потреба да користам.

Во секој случај еве ја мојата xorg.conf, можеби ќе ти помогне..

Section "Device"
    Identifier  "Nvidia"
#       Driver  "nv"
        Driver  "nvidia"
#       Option  "NvAGP" "0" # gasi AGP
        Option  "NvAGP" "2" # koristi AGPART
        Option  "NoLogo" "true"
        Option  "RenderAccel" "true"
        Option  "CursorShadow" "true"
EndSection

п.с. Зоки користи параграфи во мејловите полесно се читаат!
--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!