[Ossm-members] PXE server??

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu Oct 21 10:47:44 UTC 2004

> Hello на сите. Дали некој има работено со PXE сервер и ако има да ми
> каже како да го изведам тоа.
> Знам дека за да работе треба да има DHCP, TFTP & PXE.

ти треба dhcp сервер, tftp сервер и syslinux (т.е. од него pxelinux), кернел и
initrd image.

логиката е ваква:
- мрежната картица (која има pxe) бара ip адреса по dhcp
- dhcp серверот и враќа ip адреса, ip на tftp серверот и име на фајлот за
бутирање (во случајов pxelinux.0, ќе го најдеш во /usr/share/syslinux/)
- мрежната карта го симиња и го старта pxelinux.0
- pxelinux.0 си го симиња config фајлот. config фајлот е сличен како config
фајлот од isolinux (тоа се користи на сите linux boot-абилни CD-а)
- pxelinux.0 го симиња кернелот и initrd.img што му е кажан во config фајлот
и ги старта.
- во овој момент добиваш linux командна линија на лаптопот и можеш да правиш
се со него.

кернелот и initrd имиџот треба да ти подржуваат мрежа и да имаат некој програм
за мрежно копирање (на пример nc) .. на пр. slackware некој кернел и
rescue.img-от од второто cd можеш да ги употребиш.

нешто информации имаш и на:
http://www.ltsp.org/documentation/
http://syslinux.zytor.com/pxe.php
и на интернет.

> Сакам да инсталирам Линукс на лаптоп кој нема cd-rom ни USB а има мрежна
> па така, мислам дека само PXE ми останува.

можеш и да го извадиш хард-дискот и да го инсталираш на друга машина (ќе ти
треба 2.5" -> 3.5" конвертор или 2.5" usb кутивче).

> Многу ми е битно ако знае некој нека каже.

имаш на интернет документација за овие работи едно чудо.

--
дамјан

                       There's no place like ~