[Ossm-members] Re: Prostorija za malinko

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Thu Oct 21 19:05:44 UTC 2004

On Thu, 21 Oct 2004 14:14:47 -0200, you wrote:

>Arangel Angov se proiznese na 21.10.2004 14:38:

>A da go razgledate PMF kako opcija uste ednash. Znam deka e epten
>daleku, ama ima se shto ni treba.

Datumot 20 januari ne ni odgovara - za na ETF. Poglednete gi
dosegasnite opcii na linkot dole, pa da si najdeme mesto :-)

Za PMF i pokraj dalecinata sansata da dobieme proektor, komp.
ucilnica? e dobar plus. Mozeme i da napravime rabotilnica na razlicno
mesto od predavanjata iako ne e bas prakticno.

Ajde malku misenja :-) Dali dalecinata na PMF e dovolen faktor za da
go nemame kako ozbilna alternativa za Malinko?

Ima novosti na:
http://www.slobodensoftver.org.mk/whitepaper/index.php?malinko
Apdejtuvajte ja stranicava ako imate nekoja nova informacija:

btw - so Chombe utre rano ke odime na www.openfest.org pa se nadevame
deka ke sobereme malku iskustvo :-)

Koga ke se vratime - nekade krajot na slednata nedela ke gledame da go
stavime Malinko na hartija - 2-3-4 strani za OSSM, koi sme nie, sto
sme napravile do sega, sto e Malinko, sto sakame da postigneme so
nego, kako ke postigneme, nesto za predavanjata, rabotilnicite...  -
nekoj da saka da pomogne okolu ova?
Imame nekoi dokumenti koi ke pomognat (od vremeto na vtoriot
preveduvacki maraton i nesto od drugi priliki) + info od nasiot web.

cao

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore