[Ossm-members] Re: Малина: Промени

Nikola Vanevski nino at postbank.com.mk
Fri Sep 3 06:24:06 UTC 2004

Da ne ispadne deka se reklamiram ovde, samo odgovaram na prasanjeto.

Za edna znam sigurno :
Software Pro Design (alias SPD Computing) Skopje

Referenci za Linux implementacii :
  - Postenska Banka (Web, E-Banking, Database)
  - Stopanska Banka (Database)
  - Mak. Banka za Poddrska na razvoj (Domain Control, Web, Database)
  + uste vo progres, da ne objavuvam predvreme

Kontakt sum, normalno, jas :) :) - nino at postbank.com.mk

P.S. Riste, znam deka vo NPK ne ponudivme takvo resenie, ama imaj vo
predvid deka mi bese prv-vtor mesec na rabota vo SPD koga dojdovme kaj
vas :) :)

Kristijan Spirov wrote:
 > Sum cul deka ima nekolku firmi do sega koi nudat migracija Linux kaj
nas (OS
 > + razvoj na aplikacii), megutoa ne mozam da dojdam do nivnite iminja?
Da ne