[Ossm-members] ДСС-Бт Агенда

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu Sep 16 16:24:23 UTC 2004

Здраво на сите,

Значи да дефинирам некои работи потребна ми е ваша асистенција во врска со тоа
кој се ќе се сложи да присуствува на презентациите на 25ти во Битола.

Мојот план за презентерите на презентациите, кои по агендата се предвидени да
се одвиваат од 11.00-14.00, е овој:

1 . За организацијата „Слободен Софтвер Македонија“ (од 11.00 - 11.30ч) -
ЗЛАТКО или ИВАН, не е лошо и двата!

2 . GNU/Linux како играчка платформа (11.35 - 12.00) - Томе

3 . GNU/Linux како платформа за Интернет клубови (12.00 - 12.30) - Јас (А.
Балаловски)

4 . Запознавање: gSS Team, тим за развој на слободен софтвер (12.35 - 13.15)
(Јас и Пецо Данајловски)

5 . Gentoo Linux (13.20-13.45) - Марко Боцевски

6 . Запознавање: Проект Аморфис. (13.45 - 14.00) - ОДЛОЖЕНО!

7 . ГНУ/Линукс заедница, кориснички групи, организации и слично (13.45-14.15)
- Арангел Ангов

Предвиденото време за секој презентер е во просек половина час (30 минути),
НО! Тоа не значи дека ако е потребно +- време, тој нема да го добие.
Единствено стриктно одредена работа е почетокот на целиот настан, 11.00 часот
по Битолско време :)

Сите горенаведени, ги молам да ме известат за потенцијална спреченост да не
учествуваат на настанот се со цел подобра координираност и организираност.

Покрај презентерите, очекувам да дојдат и:

- Новица Наков,
- Дамјан Георгиевски,
- Ристе Пејов,
- Георги Станојевски ака Глиша :)
- Зоран Димов (warez-oт) :)
- Владимир Стефанов
- Дарко Николовски,
- Никола Ваневски,
- Владислав Бидиков,
- Специјален Гостина на денот: АлбаХак со качачко оро!
- Х, каде Х е личност кој/која го/ја заборавив, изоставив или намерно
пропуштив :)

Поздрав,
Александар

П.С.
Тие што нема да дојдат...знам каде живеете!