[Ossm-members] ДСС-Бт Агенда

Zaklina Gjalevska zaklina at nubsk.edu.mk
Fri Sep 17 06:56:52 UTC 2004

Од некој кој често патува(ше) кон Битола (т.е. јас) може да добиете
информација дека најисплатливо е да се организира превоз со автомобили.
Ем се стигнува за 1,5 - 2,5 часа (зависи од автомобилот и гужвата на
Плетвар), ем нема мрцварења. Со воз се патува 4 часа, со автобус нешто
помалку (околу 3). Арно ама, за да се стигне до 11 часот треба да се
фати возот во 06.00 (цена нешто над 300 денари - повратен билет), а за
автобуси немам точна сатница, само пак е некаде околу 6-7 ч., а билетот
во еден правец (!) мислам дека е (пак) над 300 ден. Па сега направете
пресметка: 1 автомобил по 5 луѓе во него (или по 4 за поголема комоција)....

а, да.... Битола нема аеродром!