[Ossm-members] macedonian name discussion on debian-project

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Thu Sep 23 14:35:52 UTC 2004

linuxlists at float.lefant.net wrote:
> might be of interest for this list, if not already known:
>
> http://lists.debian.org/debian-project/2004/09/msg00127.html
>
> cheers float

Не знам дали воопшто има поента да се вмешуваме во дискусијава. Само ќе
испровоцираме нови реплики на кои повторно ќе треба да реплицираме... и
се така во бесконечен loop.

Нека се олади малце, па можеме да дадеме еден официјален став.. или
нешто. Како и да е, гледам дека повеќето од грците се сложуваат со името
Rep. of Macedonia. Мене ми одговара, иако повеќе би сакал да изнудиме
Macedonia.. ама не верувам дека ефортот ќе се исплати и ќе даде
резултат.  :-(

На друг терен, грците си возат како што сакаат:
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Republic_of_Macedonia
http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Macedonia

Нема ниту еден македонец вмешан во дискусииве. Среќа за нас што има
странци кои се наклонети на наша/разумна страна. Инаку, веќе ќе имаше
страница за Република Скопје.  :-)

--
Your lucky number is 3552664958674928.  Watch for it everywhere.