[Ossm-members] macedonian name discussion on debian-project

Новица Наков novica at bagra.org
Thu Sep 23 16:44:36 UTC 2004

Ivan Stojmirov напиша:

> Не знам дали воопшто има поента да се вмешуваме во дискусијава. Само ќе
> испровоцираме нови реплики на кои повторно ќе треба да реплицираме... и
> се така во бесконечен loop.

Не, не, не. Немој некој да почне да јаде гомна на дебиан листа! Имаме
цивилизиран разговор со луѓето, да речеме на релација ОССМ-Дебиан. Не се
мешајте со мислења, ставови, историја, политика и други глупости, ве молам.

> На друг терен, грците си возат како што сакаат:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Republic_of_Macedonia
> http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Macedonia

Друг терен whatever. Самиот напис на wikipedia за Македонија е прилично
пристоен. Ова и така е talk.

--
Новица

Fools speak because they have to say something.
Wise speak because they have something to say.