[Ossm-members] Re: gmail koj barashe?

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Mon Sep 27 12:05:35 UTC 2004

На 27 сеп 2004 (понеделник), Gjoko Jovanovski напиша:

> Нешто сигурно ќе ти стаса за некој ден - во тоа биди сигурен!! :)))))))
> КОЛКУ СУПЕР ИДЕЈА ЗА ЗБИРАЊЕ НА МЕЈЛ АДРЕСИ ЗА ПРАЌАЊЕ НА SPAM !!!
> :)))))))))))))))))) ROFLOL

Злочко, па јас си добив тоа што сакав glisha at gmail!
И да ги собрале за да ми праќаат спам немаат они сигурно повратна дека
мејлот стварно некој го чита. Мејловите се обични имиња georgi@, glisha@
што можеле да си ги направат и сами ако се малку попаметни спамери.

Само кажувам дека морав да ставам друг мејл(во мојов случај од unet) за да
добијам повратна информација.
На три активни покани(ми кажа дека јас сум ја добил и дека ми пратиле линк
со поканата на мејл) не ми стигна ништо. Сите три мејла беа од хостирани во
ОнНет. Кога успеав да начекам четврта покана го ставив @unet и на него ми
стигна поканата со која што го направив glisha at gmail.

Зашто не ми стигна ништо на другите мејлови незнам, само кажувам дека
стварно работи за да не помислите дека само(1) ги собираат мејловите.

(1) Moжда и тоа им е во агендата, не велам не. :)

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!