[Ossm-members] two macedonias: summary

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Tue Sep 28 08:31:36 UTC 2004

| So we are sticking to international law, or in this case
| the closest thing to it - the UN charter. We want to use a
| name that we choose. We want Macedonia. And if we can't
| have it, we want to choose another name. We will probably
| go with "The country temporary know as the Klingon
| Republic" - and I'm not joking about this.

Здраво Новица.
Искрено малку тешко ми паѓа следењето на овие дискусии. Ќе може ли вака,
брифли да ни раскажеш во што точно им е дилемата на господата од Дебијан?
И од мене молба до корисниците на листава да не се мешаат во дискусијата и
да не навлегуваат во бистрење на политика и докажување на тоа чива историја
е точна! Овие што ја бркаат работава очигледно добро го прават тоа.
"The country temporary know as the Klingon Republic" :))))))))))))))))))))

Жан Лук Злочкард.
ПС. naDqa'ghach lorbe' nga'chuq! ;)