[Ossm-members] MySQL problem?

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Sep 28 10:35:42 UTC 2004

>  > Имам дефинирано, и затоа ми е чудно. Преку webmin зборовите ги гледам
>  > без проблем како unicode ама веќе кога зимам од базата ми ги праве тие
>  > проблеми. Бидејќи зборовите во страната ми се utf8 и нив ги прикажува
>  > без проблем ама од друга страна кога треба да прикажува што е најдено во
>  > базата само коцки ништо друго, ако се е utf8.
>  > Зоки
>
> Не сум работел со MySQL, ама да не има некое подесување посебно на
> клиентот? Кај Oracle мора и клиентот да се конфигурира како и серверот.
> [...]

не треба такво нешто, byte-транспарентен е MySQL-от,
иначе тој feature кај Oracle-от sucks, sucks, sucks.

Единствено што се подесува е еден вид locale заради функциите што работат со
text (претежно сортирање и сл), но тоа не ни битно и не е поврзано со
проблемот на Зоки погоре.

--
дамјан

              To boldly go where I surely don't belong.