[Ossm-members] Re: Fwd: Re: Re: Two Macedonias

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Tue Sep 28 13:10:20 UTC 2004

|Fedora	12.58% (20)
|Red Hat	6.29% (10)
|Slackware 5.66% (9)
|Mandrake 18.24% (29)
|Gentoo 1.26% (2)
|Debian 7.55% (12)
|SuSE 35.85% (57)
|Xandros 1.89% (3)
|Некоја друга (коментар) 2.52% (4)
|Уште не користам GNU/Linux (?!?!) 8.18% (13)
|

|Искрено, резултативе (особено овие на SuSE) ми се многу сомнителни. Баш
|и не верувам дека гласањето било регуларно.  :-)

Уф... мене не ме загрижува толку „точноста“ на податоците за SuSE (btw и јас
се фиксам со него), колку што ме загрижува одзивот на анкетата. :(

Се вадат две можни заклучоци:
1. Има многу малку корисници на Linux во државава; или
2. Сајтот не е ни од далеку промовиран колку што би требало да биде.

Злочко.