[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Sep 29 14:38:22 UTC 2004

Zdravo na site samo da kazam deka online recnikot ima sosema nov dizajn
i mozete da go videte na http://users.ossm.org.mk/~zoki/
Inaku, odma se javi problem. Prio baranjeto mozete da zabelezete deka vi
pisuva "Не е внесен збор во полето ...." . Doma na mojata masina
e testirano i raboti besprekorno. ako nekoj ima nekakva ideja sto moze
da e problemot neka kaze (na mene ne mi teknuva). Bazata e stavena na
net i ne bi trebalo da ima nikakvi problemi ama eve IMA. I pak ke kazam
na mojata masina (Mandrake, Apache 2, MySQL 4.0.13, PHP4) ne mi prave
nikakvi problemi.
Samo da kazam deka recnikot uste go izrabotiva za noviot dizajn pa taka
samo raboti baranjeto na zborovi (na net i toa ne rabote) pa komentari,
sugestii, idei i site drugi raboti, normalno site se DOBREDOJDENI. Kodot
uste ne e staven na net ama koga ke go zavrsam komplet ke go stavam.
Pozdrav Zoki.