[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Wed Sep 29 15:03:20 UTC 2004

> Zdravo na site samo da kazam deka online recnikot ima sosema nov dizajn
> i mozete da go videte na http://users.ossm.org.mk/~zoki/
> Inaku, odma se javi problem. Prio baranjeto mozete da zabelezete deka vi
> pisuva "Не е внесен збор во полето ...." . Doma na mojata masina
> e testirano i raboti besprekorno. ako nekoj ima nekakva ideja sto moze
> da e problemot neka kaze (na mene ne mi teknuva).

ако не го видиме кодот како може да кажеме што може да биде???

сепак, го зирнав кодот (не кажувам како) и проблемот ти е дека скриптата ти е
направена да работи со registerglobals on, што е многу лош концепт и на скоро
сите PHP сајтови е исклучено.

Преработи ја
http://www.php.net/registerglobals

--
дамјан

            Give a man a fish and you feed him for a day;
     teach him to use the Net and he won't bother you for weeks.