[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Sep 29 22:36:14 UTC 2004

Josip Dzolonga wrote:

> Дали до променливите од формата пристапуваш преку array-oт
> $HTTP_POST_VARS ? Или пак само $promenliva, во вториов случај во
> php.ini треба да биди подесено register_globals = on, или пак
> изманипулирај со ini_set(); (http://www.php.net/ini_set) - поточно би
> требало да изгледа ini_set("register_globals",1); Меѓутоа тоа не ти е
> така сигурна варијанта пошто со register_globals и за сите променливи
> од URL-то ($HTTP_GET_VARS) ќе прави и друга променлива (пример доколку
> урл-то личи file.php?show=1 ќе има и креирана променлива $show со
> вредност 1), така да не е многу, односно ич сигурно

Јас го употребував вториот начин, значи само $promenliva, и
register_global ми беше вклучено па така во /etc/php.ini ставив
register_globals = Off
Прочитав дека од PHP 4.2 па нагоре дечките стандрадно им е исклучено
register_globals ама кај мене на Mandrake беше вклучено затоа што на
дечките им требало тоа да е вклучено за да работат некои скрипти. Инаку,
проблемот го решив САМО преку следново:
import_request_variables ("gP" , "online_");
g = $_GET   p = $_POST    и online e префикс кој сакаш тој. (има и
$_SERVER, $_REQUEST - ги содржи G, P и S)
(убаво се објаснети овие работи од страна на Zend  Studio)
и нели после само променливите од формуларот ја менувам во
$online_ispratenaPromenliva и тука завршува проблемот.

> П.С. Би сакал да ти помогнам околу речникот (имам искуство сo
> PHP/mySQL) , пиши на jdzolonga [at] gmail.com

Секако, само не знам сега како би било одма да ти пратам нешто да
работеш кога новиот концепт на страната сеуште не сум го целосно завршил.
Или пак јас да ти пратам на тебе кодот и види што може да се подобри и
што може да се отстрани (јас на пример отстранив доста неппотребен код
:) за џабе сум ставал многу работи - срамота :) )
Поздрав Зоки