[Ossm-members] Nov dizajn na online recnik i problem????

Tomislav Markovski tome at users.ossm.org.mk
Thu Sep 30 07:05:26 UTC 2004

On Thu, 30 Sep 2004 01:22:33 +0200, Зоран Димовски <decata at mt.net.mk>
wrote:

> Ок може да се смене, но од друга страна пак ако се само Google-like каде
> се сместуваат предностите што ќе се нудат (пр. обичен корисник да додава
> во бета база, да се регустрираат корисници кои сакат да придонесат за
> речникот и постојано да се внесуваат зборови во базата т.е. да се полни
> и да се има доста кавалитетен речник, регистрираните корисници да ја
> прегледуваат базата и да ја средуваат ако има некави грешки, )

Сметам дека не мора таа опција да биде ударна на страната. Доколку некој
сака да даде сцој придонес кон речникот, тогаш може да кликне на некој
линк „Повеќе опции“ или нешто слично, каде ќе се даде можност за
регистрација и сл. Идејата со предлог дизајнот е следнава: претпоставка
дека речникот е навистина солиден, содржински и функционално. Кога некој
сака да пребара некој збор, прво што е голем проблем тоа што треба браусер
да отвора и да куца адреса, па може е на спора врска, па тука гледа еден
куп опции итн, банер се вчитува, па треба да чита Note што вика, да одбере
мкд-анд или обратно, и да кликне на полето за збор. Ја сфаќаш ли разликата?

> појасни го ова ако сакаш.

Едноставно. Отвори goole и ќе забележиш дека веднаш можеш да куцаш во
search, т.е. полето име фокус на тастатура, во твојот речник, треба да се
кликне. Не дека некој го мрзи да кликне, но попрактично е така.

Ќе ти ја пратам базата. Може XML?
Поздрав