[Ossm-members] мал проблем со мониторот

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Mon Apr 4 16:17:22 UTC 2005

Ова е оф топик в крај, ама со оглед на тоа што не можев друго-место да најдам
помош или совет, ќе ве прашам вас, има умни глави и тука ;)

Значи имам HP Ze5385 со TFT 15" Монитор со максимална резолуција од 1400х1200
пкс. Со оглед на тоа што резолуцијата дополнително ми го оптеретува
работењето на систем(ите)от (да, кога е на помала резолуција работи побрзо),
сакам да работам на резолуција од 1024х768, сето тоа го местам, (и под Вин и
под Лин) арно ама и под двата системи забележувам дека објектите се матни.
Значи фонтовите, иконите, покажувачите и се останато што се гледа е матно (не
многу ама поматно отколку што треба да е). Дали некој знае што е решението за
ова?

И извинете уште еднаш за прашањето кое по тема е надвор од тоа што би требало
да се дискутира тука.

Поздрав
Александар

П.С.