[Ossm-members] Re: Лугола распиш ува конкурс

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 13 04:06:17 UTC 2005

Aleksandar Balalovski wrote:

>Јас со Зоки ништо се немам договорено иако се нафатив да го направам ГУИ-то и
>поврзувањето со базата како и пребарување низ неа :) за зборовите од
>подготвена база (па макар зборовите да бидат и во txt датотека во формат
><zbor>\t<prevod>).
>
>Зоки ако си во можност да направиме база ај да почниме..

База има :) Преземи го речникот и имаш тамо .sql Импортирај само и имаш
база разгледај ја .sql датотеката и види што треба да направиш.

>Ако работиме јас и Зоки на ова супер би било и тој речник да се има. Само да
>не испадне после дека пак Уиндоуз поставува стандарди :)

Првичната замисла е да е веб базиран ама нема ништо лошо и да го има за
на PC дири и супер би било.
ако јас и ти работиме, верувај, нема да има M$ стандарди :)
Кажи дали ќе ти врше работа .sql датотеката (мислам дека се би требало
да е во ред)

Поздрав Зоки.