[Ossm-members] Re: Лугола распиш ува конкурс

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Apr 12 17:52:59 UTC 2005

On Tuesday 12 April 2005 15:27, Jovan Kostovski wrote:

> Aj... Што треба да се сработи/доработи? Знам дека
> нешто правеа Зоки и Балалоски, ама од тоа не видов ништо.

Јас со Зоки ништо се немам договорено иако се нафатив да го направам ГУИ-то и
поврзувањето со базата како и пребарување низ неа :) за зборовите од
подготвена база (па макар зборовите да бидат и во txt датотека во формат
<zbor>\t<prevod>).

Зоки ако си во можност да направиме база ај да почниме..

> Јас ќе го најдам речникот од КИТ по кој се преведуваше њиндоњс

Ако работиме јас и Зоки на ова супер би било и тој речник да се има. Само да
не испадне после дека пак Уиндоуз поставува стандарди :)

> Предлог лого за Лугола:
> Стандардно пигвинче и у позадина саат кулата во Битола,  некоја од
> куќите на конзулите и можеби Пелистер.
> Сега нека отвори некој ГИМП и нека црта :)

Супер идеја само ти нема да добиеш ништо од наградата се додека не го нацрташ
хахахах :)
Сериозно: Ајде средете го...tutan-come-on!!
:D

Александар