[Ossm-members] Не можам да проработам Wireless

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 13 07:08:11 UTC 2005

Здраво на сите сега имам еден проблем и никако не можам да му најдам чаре.

Вака сега имам ASUS лаптоп и има вградено Wireless каритичка а немам
драјвери за Линукс. Следев нешто околку ndiswrapper ама без успех.
Дали некој можеби се има сретнато со ваков проблем?
Инаку кога отворам usbview имам информации за каритчката, дека е
EHCI Host Controller
Дека е произведена од ASUS
Usbversion=2.0

дава многу информации ама не можам да ги копирам исто и во

/proc/bus/usb/devices  ми го листа во следново

T:  Bus=03 Lev=01 Prnt=01 Port=04 Cnt=01 Dev#=  3 Spd=480 MxCh= 0
D:  Ver= 2.00 Cls=ff(vend.) Sub=ff Prot=ff MxPS=64 #Cfgs=  1
P:  Vendor=0b05 ProdID=170c Rev=48.02
S:  Manufacturer=ASUS
S:  Product=USB2.0 WLAN
C:* #Ifs= 1 Cfg#= 1 Atr=80 MxPwr=500mA
I:  If#= 0 Alt= 0 #EPs= 4 Cls=ff(vend.) Sub=00 Prot=00 Driver=(none)
E:  Ad=01(O) Atr=02(Bulk) MxPS= 512 Ivl=0ms
E:  Ad=82(I) Atr=02(Bulk) MxPS= 512 Ivl=0ms
E:  Ad=83(I) Atr=03(Int.) MxPS=  64 Ivl=125us
E:  Ad=04(O) Atr=03(Int.) MxPS=  64 Ivl=125us

Инаку што се однесува до ndiswrapper го правам следново:
го инсталирам нели
ги преземав драјверите за картичката од официјалната страна на ASUS
најдов каде се наоѓа .inf датотеката што му е потребна на ndiswrapper
ја внесувам со следнава команда:
ndiswrapper -i imeNaDatotekata.inf
и потоа ndis ми вели дека во /etc/modprobe.conf е запишано wlan0 нешто
... еве што запишал
alias wlan0 ndiswrapper (ова нели кажува дека треба да работи модулот
ndiswrapper????  не ми е јасно нека каже некој ако сака)

сега не знам дали е нешто потребно друго да се направи со опциите на
ndiswrapper како што се
-m                Write configuration for modprobe
-hotplug          (Re)Generate hotplug information
-d devid driver   Use installed 'driver' for 'devid'
-e driver         Remove 'driver'
-l                List installed drivers

нели ја извршив и ndiswrapper -m за да запише во modprobe.conf

и на на крај извршувам
/sbin/loadndisdriver

сепак никаде не можам да го најдам тој модул што демек ке ја заврши
целата работа да ми проработи картичката.
кога листам за инсталирани драјвери
ndiswrapper -l
ми листа следново

Installed ndis drivers:
sis163u driver present

Немам никакви индикации дека постои таков модул или пак ndiswrapper модул.
Во lsmod нема ништо слично
нити пак со insmod нешто
нити пак со modprobe
Се што добивам е "Module not found"

Помош оти нејкам да користам М$ Windows за да си ја користам безичната
картичка.

Поздрав и фала за помошта однапред.
Зоки.