[Ossm-members] Re: Не можам да проработам Wireless

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Apr 13 09:51:51 UTC 2005

На 13 апр 2005 (среда), Зоран Димовски напиша:

> alias wlan0 ndiswrapper (ова нели кажува дека треба да работи модулот
> ndiswrapper????  не ми е јасно нека каже некој ако сака)
>
> нели ја извршив и ndiswrapper -m за да запише во modprobe.conf
>
> Се што добивам е "Module not found"

Имаш ли ndiswrapper модул во /lib/modules/`uname -r`/misc?

Како ти течеше инсталацијата? За да ти се компајлира успешно модулот мора да
имаш најмалку make config во /usr/src/`uname -r` направено.

http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=292721&st=0

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!