[Ossm-members] Re: ��

Vladislav Bidikov bidikovi at unet.com.mk
Wed Apr 13 16:01:51 UTC 2005

Josip Dzolonga wrote:

> На страната линковите не работат, не знам дали е ова само за мене
> (FireFox 1.0.2). Инаку, јас сум за гугл-лајк веб страна, а да се користи
> и AJAX методот нема да биде воопшто лоша идеја ( како што работи на
> пример Google Suggest и GMail , има готови библиотеки - пример
> http://www.modernmethod.com/sajax/ а и да искодираме нешто наше нема да
> биде проблем) со што би добиле на брзина, и на ефикасност ( а и саџест
> фјичр добро би ни дошол :)). Околу дизајнот на базата .. има доволно
> експерти за бази на листата, па нека помогнат :-). Јас сметам дека треба
> [...]

Jas napraviv dizajn od koren i 3 pati go prakav kaj zoki i niednas ne
stignalo - bedna stvar. Zatoa ke vem olam nekoj po mail ili na ftp da mi
stavi fajlot od recnigot st oe arhivata i ke probam odma da go
implementiram ...

Inace zoki ne mi e jasno zasto samo so tebe ova so mailov go imam
problemot ... ;-)

Inace mojot engin ima sugest feature (seuste vo blaga faza ali ima)

Pozdrav,

V.B