[Ossm-members] Re: ��

Josip Dzolonga josip at dotgeek.org
Wed Apr 13 12:33:09 UTC 2005

On сре, 2005-04-13 at 05:42 +0200, Зоран Димовски wrote:
> Помошта е секогаш добредојдена :) речникот е во PHP & MySQL. Кодот го
> има на страната па ѕирни

На страната линковите не работат, не знам дали е ова само за мене
(FireFox 1.0.2). Инаку, јас сум за гугл-лајк веб страна, а да се користи
и AJAX методот нема да биде воопшто лоша идеја ( како што работи на
пример Google Suggest и GMail , има готови библиотеки - пример
http://www.modernmethod.com/sajax/ а и да искодираме нешто наше нема да
биде проблем) со што би добиле на брзина, и на ефикасност ( а и саџест
фјичр добро би ни дошол :)). Околу дизајнот на базата .. има доволно
експерти за бази на листата, па нека помогнат :-). Јас сметам дека треба
да личи отприлика вака :

- корисници (еден admin супер-јузер и обични корисници за да додаваат) :
	user_id, user_login, user_pass, user_passmd5, user_lastlogin,
user_rights
-  зборчиња ( е ова треба надобро да се осмисли )
	zbor_id, zbor_makedonski, zbor_angliski, zbor_izgovaranje, zbor_opis,
zbor_avtor

Дополнително комплицирање не би требало, освен доколку се додај можност
за повеќе јазици, со што би фигурирала уште една табела и уште две
полиња кај табелата за зборчињата.

П.С. Јас сум да се изработи страната „од корен“, само што би ја
импортирале старата база.

These were my 0,02$

Josip Dzolonga
http://josip.dotgeek.org