[Ossm-members] Re: ��

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Apr 13 17:23:25 UTC 2005

Josip Dzolonga wrote:

>На страната линковите не работат, не знам дали е ова само за мене
>(FireFox 1.0.2).

Сите линкови работат само како што реков за овој дизајн не е средено се
значи сега работи само линкот Барај. Другите линкови како „Регистрирај
се, Внеси збор и сл“ не работат затоа што не се вметнати како што треба.

>Инаку, јас сум за гугл-лајк веб страна, а да се користи
>и AJAX методот нема да биде воопшто лоша идеја ( како што работи на
>пример Google Suggest и GMail , има готови библиотеки - пример
>http://www.modernmethod.com/sajax/ а и да искодираме нешто наше нема да
>биде проблем) со што би добиле на брзина, и на ефикасност ( а и саџест
>фјичр добро би ни дошол :)).

Не сум чул али ќе отидам баш сега да разгледам да видам што и како е тоа
всушност.

>Околу дизајнот на базата .. има доволно
>експерти за бази на листата, па нека помогнат :-). Јас сметам дека треба
>да личи отприлика вака :
>
>- корисници (еден admin супер-јузер и обични корисници за да додаваат) :
>	user_id, user_login, user_pass, user_passmd5, user_lastlogin,
>user_rights
>-  зборчиња ( е ова треба надобро да се осмисли )
>	zbor_id, zbor_makedonski, zbor_angliski, zbor_izgovaranje, zbor_opis,
>zbor_avtor

Сега не знам баш дали би требло сите овие да ги има како на пример
zbor_izgovaranje, туку веќе ќе има потреба од професионална помош а тоа
е малку тешко да се добие. Инаку види ја .sql датотеката и види што и
како има.

>Дополнително комплицирање не би требало, освен доколку се додај можност
>за повеќе јазици, со што би фигурирала уште една табела и уште две
>полиња кај табелата за зборчињата.

Имам размислувано на таа тема, т.е. за друг јазик. Откако би се средил
речникот на англиски и го проработеме за внесување на друг јазик ќе биде
многу лесно ама пак ЗБОРОВИ ќе требаат.

>П.С. Јас сум да се изработи страната „од корен“, само што би ја
>импортирале старата база.

За ова ќе треба да се договориме за тие што ќе се нафатат да го
средуваат речникот т.е. јас и нели ТИ :) Балал и ако има уште доброволци
секако.
Не знам дали би требало да се прави одново. ако веќе го имплементираме
тоа што го предложи т.е. AJAX изгледа дека ќе мора „од корен“.

Поздрав Зоки.