[Ossm-members] Re: ��

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Thu Apr 14 22:01:20 UTC 2005

Jovan Kostovski wrote:

>Фино изгледа страната но средија централниот дел
>да биде autosize а не фиксиран на 1024х768, на помала
>резолуција "бега" екранот во десно.

Решено е дека речникот ќе е гугл-лајк.

>Избрав превод од анг на мк и внесов "go"
>
>Резултатот е:"Должината на зборот неможе да е помала од 3 букви."
>
>Што е ова ????? Нема ли зборови во базата со должина помала од 3 букви????

Преправено е кај мене дома веќе подолго време значи е сменето ама не е
апдејтувано.

>Друга работа е пребарувањето....
>Во slq-от за пребарување ти стои
>"SELECT ..... WHERE .....LIKE %a%" Не треба да пребаруваш по дел од
>збор било каде, туку само од почетокот на зборот!
>SQLот треба да ти биде "SELECT ..... WHERE .....LIKE a%"
>
>a е стрингот по кој се пребарува базата (текстот што се внесува во полето).

Значи ако ги имаш старите пораки за речникот со Бидиков се согласивме
пребарувањето да се врши насекаде низ зборот.
Првата верзија беше вака како што опишуваш да бара само на почетокот на
зборот. Потоа после мала дискусија и повеќето беа за да се пребарува
насекаде низ зборот така и преправив.

Поздрав Зоки.